Catatan Popular

Isnin, 23 Mei 2011

ToonDoo


ToonDoo satu aplikasi atas awan,.... Selain software Adobe Flash di computer kita, aplikasi ini juga menyediakan fungsi untuk melukis dengan lebih mudah dan cepat kepada penggunanya. Tools yang disediakan memudah para pengguna untuk melukis dengan gaya ala-ala Flash. Tools yang disediakan begitu simple selain menyediakan laman sosial untuk berinteraksi di antara satu sama lain.






Pengguna boleh menggunakan dua cara untuk mendaftar diri di dalam aplikasi ini iaitu secara berbayar (ToondooSpaces) dan percuma (Toondoo). ToondooSpaces disediakan kepada para kartunis yang professional. Melalui aplikasi berbayar ini, tools yang disediakan adalah lebih menarik dan mempunyai keistimewaan yang lebih dari aplikasi percuma. Aplikasi berbayar ini menyediakan yuran yang sangat berpatutan.



Toondoo(percuma) pula disediakan kepada public untuk mencuba cara lukisan berkomputer. Kebanyakan tools yang diberi adalah yang basic dan lebih mudah di pakai. Melalui daftar masuk percuma ini, ia tidak dikatogeri sebagai pengguna yang membuat business tetapi sebagai peringkat pembelajaran kepada pengguna baru.


Laman ini juga menyediakan Buzz@ToonDoo! yang memberi anda untuk bersosial sesama kartunis. Dengan aplikasi ini maklumat dan hubungan di antara pengguna menjadi lebih mudah kepada anda...!!

Anda boleh melayari laman ini dan mencuba aplikasi yang menarik ini melalui ToonDoo . Selamat mencuba.... wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan